Stojaki ekspozycyjne dla Twoich produktów,
według Twoich wymagań
Produkujemy dla Państwa już od 1991 roku!
Nasza oferta
Porady praktyczne
Czytelnia
O nas
Projekty indywidualne
Uniwersalne stojaki sklepowe
Wieszaki sklepowe ladowe
Wieszaki sklepowe podłogowe
Regały sklepowe ladowe
Regały sklepowe podłogowe
Wózki
Ekspozytory pocztówek, serwetek, upominków
Magnesy
Pocztówki - stojaki ladowe
Pocztówki - stojaki podłogowe
Papier ozdobny
Serwetki
Torebki prezentowe
Wyposażenie kiosku i księgarni
Książki
Mapy
Płyty CD/DVD
Prasa
Przeglądarki plakatów
Stojaki na ulotki i materiały POS
Ulotki
Broszury i katalogi
Potykacze
Koło fortuny
Kraty i akcesoria do krat
Kraty wystawiennicze
Kosze wystawowe
Akcesoria do krat
Stojaki na bazie kraty
Stojaki na napoje
Podajniki grawitacyjne
Ekspozytory butelek PET
Ekspozytory butelek szklanych
Stojaki i wieszaki na odzież i akcesoria
Stojaki na buty
Stojaki i wieszaki na odzież
Ekspozytory okularów
Ekspozytory parasoli
Inne konstrukcje metalowe
Abażury i stelaże lamp
Konstrukcje metalowe zewnętrzne
Indywidualne projekty mebli
Wyposażenie szatni
Efektywność stosowania stojaków reklamowych dla zwiększania sprzedaży
Skuteczna ekspozycja towaru zmienia (na korzyść sprzedawcy) reakcje klientów na eksponowany produkt i reakcje na całość witryny. Atrakcyjna witryna zachęca do wejścia do sklepu i stymuluje zainteresowanie ofertą. Wykorzystanie regałów reklamowych w prosty sposób zwiększa wpływ salonu sklepowego na zachowania klientów i poprawia ich wrażenia z zakupów.
Dobre stojaki ekspozycyjne zwiększają...
czytaj dalej
Jak dobrać właściwy stojak
Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie?
Przede wszystkim ważny jest produkt – to on ma się dobrze prezentować na stojaku. Aby zaprojektować stojak na miarę, najlepszy do ekspozycji Twojego produktu, potrzebujemy informacji: jaki produkt ma być eksponowany (kształt, rozmiar, waga opakowania), ile sztuk produktu ma się mieścić na stojaku, a ile sztuk na pojedynczej półce, kieszonce czy haczyku....
czytaj dalej
Jakość stojaka ekspozycyjnego
Jeśli zastanawiasz się, jak najkorzystniej kupić stojaki reklamowe i czy może – przy większych ilościach – warto byłoby sprowadzać je z Azji, weź pod uwagę, że stojak ten będzie później stanowił wizytówkę Twojej marki. Na dobrym, stabilnym stojaku, Twoje produkty będą prezentowały się znacznie lepiej, niż na stojaku, na którym udało Ci się sporo zaoszczędzić. Podobnie jak w szytym na miarę...
czytaj dalej
Komunikacja w punkcie sprzedaży
Punkt sprzedaży, to miejsce, w którym klient ma czuć się dobrze i znaleźć to, czego szuka. Wiąże się to z ekspozycją produktów na półkach i regałach. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to wygląd tych półek i regałów. Stabilne, solidnie wykonane stojaki podnoszą prestiż lokalu, w którym są stosowane.
Idealnie, jeśli nasze meble ekspozycyjne pasują do eksponowanych tam produktów. Ma to znaczenie...
czytaj dalej
Mały budżet marketingowy
Zdajemy sobie sprawę, że firmy miewają napięty budżet marketingowy. A jednak komunikacja marketingowa, choć bezpośrednio nie przekłada się na przychód, jest elementem niezbędnym dla rozwoju biznesu. Stojaki reklamowe, broszurniki i potykacze wypadają najkorzystniej pod względem wskaźnika zwrotu z inwestycji.
Potykacze, stojaki reklamowe i ulotkowniki to przenośne, bardzo skuteczne formy...
czytaj dalej
Od czego zależy cena stojaka ekspozycyjnego
Na cenę stojaka wpływają przede wszystkim użyte do jego produkcji materiały. Stojak składający się z listew ze spawanymi hakami / kieszonkami będzie tańszy niż jego odpowiednik z hakami / kieszonkami wpinanymi do kraty, z kolei krata będzie tańsza od opcji z blachy perforowanej. Ważne jest też planowane obciążenie stojaka – od tego zależy grubość użytego drutu i profili stalowych (a im...
czytaj dalej
Wyposażenie sklepu – meble uniwersalne, czy na miarę
Stosowanie mebli i stojaków uniwersalnych do wyposażenia nowo powstającego sklepu czy wystawy ma wiele zalet. Pierwowzór naszego stojaka jest już gotowy, jego parametry zdefiniowane, opcje do wyboru znane. Wystarczy przejrzeć katalog z ofertą producenta i wybrać stojak, który najbardziej nam odpowiada. Jednym słowem, nie trzeba go już samemu projektować, więc jeden kłopot mamy z głowy.
Z...
czytaj dalej
Nasze stojaki:
Zakład produkcyjny
ul. Górczewska 179a
01-459 Warszawa
tel 727 444 544
[email protected]
biuro czynne pn-pt, 8-15
Skontaktuj się z nami
Imię i nazwisko, firma
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość
Wyślij kopię na mój adres e-mail
Wyślij wiadomość