Zdajemy sobie sprawę, że firmy miewają napięty budżet marketingowy. A jednak komunikacja marketingowa, choć bezpośrednio nie przekłada się na przychód, jest elementem niezbędnym dla rozwoju biznesu. Stojaki reklamowe, broszurniki i potykacze wypadają najkorzystniej pod względem wskaźnika zwrotu z inwestycji.
Potykacze, stojaki reklamowe i ulotkowniki to przenośne, bardzo skuteczne formy reklamy. Wystawiane w ciągach komunikacyjnych, pozwalają firmom komunikować się z klientami w sposób profesjonalny, jednocześnie pozostając w zakresie niewielkiego budżetu. Potykacze, stojaki na ulotki i katalogi dają wysoki wskaźnik sukcesu w zakresie kontrolowanego przekazu marketingowego, są wygodne i szybkie w konfiguracji, można je wykorzystywać na kilka sposobów. Kolejną przewagą, zarówno potykaczy, jak i różnego rodzaju ekspozytorów na ulotki i katalogi, jest ich mobilność: w każdej chwili można komunikację wystawić, zmienić, schować. Dlatego mogą być one przydatne w miejscach gdzie zamontowanie reklamy na stałe jest utrudnione. Stojak na ulotki, w odróżnieniu od większości narzędzi marketingowych wprowadza klienta na drogę do zamówienia we względnie oszczędny sposób.