Stojaki ekspozycyjne dla Twoich produktów,
według Twoich wymagań
Produkujemy dla Państwa już od 1991 roku!
Nasza oferta
Porady praktyczne
Czytelnia
O nas
Projekty indywidualne
Uniwersalne stojaki sklepowe
Wieszaki sklepowe ladowe
Wieszaki sklepowe podłogowe
Regały sklepowe ladowe
Regały sklepowe podłogowe
Wózki
Ekspozytory pocztówek, serwetek, upominków
Magnesy
Pocztówki - stojaki ladowe
Pocztówki - stojaki podłogowe
Papier ozdobny
Serwetki
Torebki prezentowe
Wyposażenie kiosku i księgarni
Książki
Mapy
Płyty CD/DVD
Prasa
Przeglądarki plakatów
Stojaki na ulotki i materiały POS
Ulotki
Broszury i katalogi
Potykacze
Koło fortuny
Kraty i akcesoria do krat
Kraty wystawiennicze
Kosze wystawowe
Akcesoria do krat
Stojaki na bazie kraty
Stojaki na napoje
Podajniki grawitacyjne
Ekspozytory butelek PET
Ekspozytory butelek szklanych
Stojaki i wieszaki na odzież i akcesoria
Stojaki na buty
Stojaki i wieszaki na odzież
Ekspozytory okularów
Ekspozytory parasoli
Inne konstrukcje metalowe
Abażury i stelaże lamp
Konstrukcje metalowe zewnętrzne
Indywidualne projekty mebli
Wyposażenie szatni
Niematerialne składniki wartości przedsiębiorstwa - charakterystyka i znaczenie
Marta Grzegorczyk
Kolegium Zarządzania i Finansów SGH
Artykuł opublikowany w Zeszycie Naukowym 131 Kolegium Zarzadzania i Finansów "Studia i Prace"
Wprowadzenie
Niematerialne składniki wartości przedsiębiorstwa uzupełniają jego kapitał finansowy i są źródłem tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Rosnące zainteresowanie niematerialnymi składnikami wartości przedsiębiorstwa przez...
czytaj dalej
Lojalność klientów jako element kapitału marki
Marta Grzegorczyk
Wprowadzenie
Liczni badacze nauk o zarządzaniu, w tym Kevin L. Keller, piszą o jakości relacji konsumenta z marką.[1] Relacja ta dąży (w scenariuszu idealnym dla przedsiębiorstwa) do współzależności, zaangażowania, uwielbienia i pasji, aż po intymność, kiedy marka staje się dla klienta partnerem. Marka może wręcz stać sie podstawą własnego „ja” klienta. Badacz...
czytaj dalej
Wpływ działań marketingowych w zakresie produktu na elementy kapitału marki
Marta Grzegorczyk
Wprowadzenie
Celem artykułu jest ukazanie poszczególnych działań marketingowych w zakresie produktu w kontekście ich wpływu na poszczególne elementy kapitału marki.
J. Abraham wymienia sposoby zwiększania zyskowności przedsiębiorstw działaniami marketingowymi: pozyskiwanie klientów, sprawianie, by klienci kupowali więcej (używali więcej produktu), sprawianie, by...
czytaj dalej
Polityka produktu a wartość marki
Marta Grzegorczyk
Wprowadzenie
Produkt jest głównym czynnikiem wpływającym na wrażenia, jakie konsument wynosi z kontaktu z marką, na to, co inni mówią o tej marce i co sama firma mówi klientom o marce. Udany produkt może też być źródłem tożsamości marki (np. Big Mac), a w sercu każdej silnej marki musi leżeć silny produkt. Produktem może być idea, usługa, towar lub ich kombinacja,...
czytaj dalej
Polityka cenowa przedsiębiorstwa i jej wpływ na wartość dla właścicieli kapitału
Marta Grzegorczyk
Wprowadzenie
Pod wieloma względami ustalanie cen jest najważniejszym czynnikiem mającym wpływ na wartość przedsiębiorstwa. Cena jest jedynym elementem mieszanki marketingowej, który ma wpływ na przychód, podczas gdy pozostałe elementy w bezpośrednim przełożeniu tworzą koszty.
W krótkim okresie wpływ zmian cenowych na przychody jest wyższy niż np. wpływ zmian w...
czytaj dalej
Wpływ komunikacyjnych działań marketingowych przedsiębiorstw na elementy kapitału marki
Marta Grzegorczyk
Wprowadzenie
Celem niniejszego artykułu jest analiza wpływu działań komunikacyjnych w kontekście ich wpływu na poszczególne elementy kapitału marki. Biorąc pod uwagę, że komunikacja marketingowa jest specyficzną kategorią komunikowania, a wymiana informacji dokonuje się między przedsiębiorstwem a otoczeniem rynkowym, definiuję komunikację marketingową za J.W....
czytaj dalej
Wartość marki z punktu widzenia możliwości jej rozszerzania
Marta Grzegorczyk
Wprowadzenie
Definicji marki oraz definicji kapitału marki jest co najmniej kilka. Z finansowego punktu widzenia, marka oznacza dodatkową kwotę (premię cenową), którą klienci są gotowi zapłacić za dany produkt (w zestawieniu z produktem no name o podobnych parametrach). Z punktu widzenia klientów, marka oznacza budzone przez nią skojarzenia, które są wyrażane w...
czytaj dalej
Nasze stojaki:
Zakład produkcyjny
ul. Górczewska 179a
01-459 Warszawa
tel 727 444 544
[email protected]
biuro czynne pn-pt, 8-15
Skontaktuj się z nami
Imię i nazwisko, firma
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość
Wyślij kopię na mój adres e-mail
Wyślij wiadomość